Cvičte v sedě

Cvičit můžete i za stolem v práci.

Hrbením ke špatné náladě

Správné držení těla ovlivňuje nejen to, jestli vás na konci dne budou bolet záda.

Výzva

3x denně 30 dřepů

Začít se více hýbat můžete třeba hned. Pojďte dřepovat!

Jak předcházet syndromu karpálního tunelu

Syndromem karpálního tunelu jsme ohroženi všichni, kteří pracujeme celé dny na počítači. Podívejte se na cviky, které vám pomůžou mu předejít.

Chůze a zase chůze - benefity pro zdraví

Nechce se vám chodit do posilovny? Choďte!

Benefity správného držení těla

Naše mámy měly pravdu, když nás bouchaly do zad, ať se nehrbíme!

Cvičte na záchodě

Ano, cvičit se dá i tam :)

Pomůcky do kanceláře

Až jedna třetina pracovních neschopností souvisí s bolestmi zad. Přitom právě kvůli sedavému zaměstnání se lidé do takové situace nejčastěji dostanou. Pojďme se podívat, jak správně sedět i jaké šikovné pomůcky můžeme použít, abychom svým přetíženým zádovým svalům ulevili.

Načíst další