Výzva

Jste fixní nebo růstoví?

Na to, abyste mohli na sobě něco změnit, potřebujete zjistit výchozí stav.

Jak nastavit firemní kulturu na neustálé zlepšování

Náš svět se vyvíjí závratným tempem, a proto se i firmy musí tomuto tempu přizpůsobit, pokud chtějí v prostředí tvrdé konkurence obstát.

Učení bolí aneb vystupte ze své komfortní zóny

Pokud chcete na sebe něco zlepšit, postupujte pomalu, aby vás přílišné vytrhnutí z komfortní zóny nedemotivovalo.

Amygdala hijack

Náš mozek v sobě obsahuje staré struktury, které reagují automaticky na různé podněty, zejména na ty, ze kterých nám hrozí nebezpečí. Dají se ale tyto reakce dostat pod kontrolu?

Síla víry v to, že se můžeme zlepšovat

Poslechněte si, co o fixním a růstovém myšlení říká přímo autorka tohoto přístupu Carol Dweck.

Jak změnit nastavení mysli

Pozorujete u sebe znaky fixního nastavení mysli a chtěli byste to změnit? Dobrá zpráva, je to možné! Čtěte, jak na to.

Nastavení mysli pro růst

Říká se, že změna je jediná konstanta. Růstové myšlení nám pomáhá překonávat překážky a dává nám příležitost ke zlepšování a učení se nových věcí.

Fixní myšlení

Znáte ten pocit, když se vám něco nepodaří a myslíte si, že jste úplně nemožní? Myslíte, že pokud máte na něco přirozený talent, tak to stačí? To se u vás projevuje fixní myšlení.