Na time management je pozdě

Máte už dokonale zorganizovaný diář, synchronizované aplikace a nastudovanou nejnovější variantu GTD. Přesto se dostáváte do presu, vaše tělo vám posílá alarmující signály a ve vztazích kolem vás to začíná skřípat. Jak je to možné? Proč je únava a přetížení stále skloňovanějším pojmem a civilizační choroby jsou na vzestupu? Skutečně nám přestávají techniky time-managementu stačit?

Výzva

Co dělá večerní zírání na displej s vaším spánkem?

Používáte smartphone, tablet či notebook těsně předtím, než jdete spát? Zajímá vás, co to dělá s vaším mozkem?

Jak dál pod tlakem

Zvládat permanentní stres je klíčová dovednost ve většině dnešních pracovních prostředí. Technologie zrychlily a v mnohém zjednodušily naši práci, ale přinesly s sebou nové nároky na naši pozornost a výkonnost. Jak se jim naučíme čelit? Jde to vůbec?

Stres - sympatikus a parasympatikus

Stres je dnes velmi frekventované slovo. Jak mu můžeme rozumět a co pro nás vlastně stres znamená?

Výzva

Řekněte si "maňána"!

Aneb pojďme se naučit cíleně aktivovat parasympatikus. Protože parasympatikus buduje rezervy, sympatikus je spotřebovává.

Výzva

"Maňána" rituál I. - poledne

Jako podpora parasympatiku a prevence vyhoření.

"Maňána" rituál II. - po práci

Umění zvané "maňána" uplatňované po práci i o víkendech je stěžejní pro zdravé napojení pracovního a rodinného života.

Bylinky na nervy

Levandule, meduňka i oves nám pomůžou se zklidnit a uvolnit.

Načíst další
Server Error

Server Error

We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.

error 500